План мерапрыемстваў па рэалізацыі праекта
“Школа – тэрыторыя здароўя”
ў Дзяржаўнай установе адукацыі “Багушэвіцкі навучальна-педагагічны комплекс дзіцячы сад – сярэдняя школа”
№ п/п |
Мерапрыемства |
Тэрмін выканання |
Адказны |
|
|||
1.1. |
Выданне загада аб укараненні праекта |
да 14.02.2019 |
дырэктар Путрык А.А. |
1.2. |
Стварэнне міжведамаснай рабочай групы |
да 14.02.2019 |
дырэктар Путрык А.А. |
1.3. |
Размяшчэнне інфармацыі аб праекце і мерапрыемствах на афіцыйным інтэрнэт-сайце ўстановы адукацыі |
да 14.02.2019 |
намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Баранава В.У. |
1.4. |
Азнаямленне з праектам работнікаў установы адукацыі, навучэнцаў і іх законных прадстаўнікоў праз бацькоўскія сходы, класныя гадзіны, нарады пры дырэктары |
люты, 2019 |
дырэктар Путрык А.А., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Баранава В.У. класныя кіраўнікі 1-11 класаў, выхавальнікі дашкольных груп |
1.5. |
Вызначэнне маніторынгавых класаў для кантролю за эфектыўнасцю мерапрыемстваў праекта |
верасень |
намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Баранава В.У. |
1.6. |
Правядзенне сацыяльнага апытвання вучняў і іх законных прадстаўнікоў па пытаннях паляпшэння здароўезберагальнага асяроддзя установы адукацыі |
сакавік |
педагог сацыяльны Дубовік Т.А. |
1.7. |
Правядзенне анкетавання па вызначэнні ўзроўню ведаў па пытаннях здаровага ладу жыцця |
сакавік |
педагог сацыяльны Дубовік Т.А. |
1.8. |
Распрацоўка тэматыкі семінараў, класных гадзін, гутарак і памятак па пытаннях фарміравання здаровага ладу жыцця, прафілактыкі шкодных звычак, захворванняў для навучэнцаў, бацькоў, педагогаў. |
сакавік |
намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Баранава В.У., педагог сацыяльны Дубовік Т.А., класныя кіраўнікі 1-11 класаў, выхавальнікі дашкольных груп, загадчык Багушэвіцкай АУАП |
|
|||
|
|||
2.1.1. |
Павышэнне кваліфікацыі спецыялістаў установы адукацыі (МАІРА, АПА, БДУФК) |
згодна графіку, на працягу дзеяння праекта |
намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Малашкевіч Т.А. |
2.1.2. |
Арганізацыя павышэння кваліфікацыі педагагічных работнікаў па пытаннях здароўезберажэння праз метадычныя семінары, паседжанні метадычных аб’яднанняў, педагагічных саветаў |
на працягу дзеяння праекта |
намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці Малашкевіч Т.А., Баранава В.У. |
2.1.3. |
Умацаванне матэрыяльна-тэхнічнай базы, набыццё спартыўнага інвентара |
на працягу дзеяння праекта |
загадчык гаспадаркі Клімашонак С.В. |
2.1.4. |
Разметка тэрыторыі установы для рухомых гульняў (“Класікі”, “Шашкі”) |
май |
загадчык гаспадаркі Клімашонак С.В. |
|
|||
2.2.1. |
Правядзенне медагляду навучэнцаў, аналіз стану здароўя |
штогод, згодна графіку |
загадчык Багушэвіцкай АУАП Клюсаў І.А., дырэктар Путрык А.А. |
2.2.2. |
Выкананне гігіенічных норм і патрабаванняў да арганізацыі адукацыйнага працэсу |
пастаянна |
калектыў установы адукацыі |
2.2.3. |
Арганізацыя і правядзенне семінараў, класных гадзін, гутарак, паседжанняў педагагічных саветаў і метадычных аб’яднанняў па пытаннях фарміравання здаровага ладу жыцця, прафілактыцы шкодных звычак, захворванняў для навучэнцаў, бацькоў, педагогаў. |
на працягу дзеяння праекта |
намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці Баранава В.У., Малашкевіч Т.А., педагог сацыяльны Дубовік Т.А., класныя кіраўнікі 1-11 класаў, выхавальнікі дашкольных груп, загадчык Багушэвіцкай АУАП Клюсаў І.А. |
2.2.4. |
Правядзенне Дзён здароўя |
штомесяц |
настаўнікі фізічнай культуры і здароўя |
2.2.5. |
Правядзенне выстаў малюнкаў па тэматыцы здаровага ладу жыцця, адмовы ад шкодных звычак |
на працягу дзеяння праекта |
намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Баранава В.У., класныя кіраўнікі 1-11 класаў, выхавальнікі дашкольных груп |
2.2.6. |
Арганізацыя пазаўрочнай занятасці па пытаннях фарміравання здаровага ладу жыцця, прафілактыцы захворванняў |
на працягу года |
намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Баранава В.У. |
2.2.7. |
Стварэнне камфортных умоў для прыбывання навучэнцаў у памяшканнях установы адукацыі: забеспячэнне пітнога, цеплавога і светлавога рэжыму, афармленне і абсталяванне памяшканняў установы адукацыі |
на працягу дзеяння праекта |
дырэктар Путрык А.А., загадчык гаспадаркі Клімашонак С.В. |
2.2.8. |
Забеспячэнне кантролю за выкананнем забароны курэння ў будынку ўстановы адукацыі і на яе тэрыторыі |
пастаянна |
калектыў установы адукацыі |
|
|||
2.3.1. |
Правядзенне на вучэбных занятках фізкультхвілінак |
на працягу года |
настаўнікі-прадметнікі, класныя кіраўнікі 1-11 класаў, выхавальнікі дашкольных груп |
2.3.2. |
Правядзенне дынамічных перапынкаў |
на працягу года |
настаўнікі-прадметнікі, класныя кіраўнікі 1-11 класаў |
2.3.3. |
Арганізацыя і правядзенне круглагадзічнай школьнай спартакіяды |
на працягу года |
настаўнікі фізічнай культуры і здароўя, класныя кіраўнікі |
2.3.4. |
Правядзенне ранішняй гімнастыкі на свежым паветры |
на працягу года |
выхавальнікі дашкольных груп |
2.3.5. |
Удзел у спартыўна-масавых мерапрыемствах, што праводзяцца ў Бярэзінскім раёне |
на працягу года |
намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Баранава В.У., настаўнікі фізічнай культуры і здароўя |
2.3.6. |
Правядзенне спартыўных святаў, конкурсаў, алімпіяд, накіраваных на фарміраванне здаровага ладу жыцця з актыўным удзелам навучэнцаў і іх законных прадстаўнікоў |
на працягу года |
намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Баранава В.У., настаўнікі фізічнай культуры і здароўя, класныя кіраўнікі 1-11 класаў, выхавальнікі дашкольных груп |
|
|||
2.4.1. |
Анкетаванне навучэнцаў і іх законных прадстаўнікоў па пытаннях арганізацыі харчавання |
снежань, май |
педагог сацыяльны Дубовік Т.А. |
2.4.2. |
Кантроль за якасцю арганізацыі харчавання |
на працягу года |
дырэктар Путрык А.А. |
2.4.3. |
Аналіз выканання натуральных норм |
на працягу года |
загадчык гаспадаркі Клімашонак С.В. |
Вызначэнне стратэгіі далейшых дзеянняў |
|||
3.1. |
Анкетаванне педагогаў, вучняў, законных прадстаўнікоў навучэнцаў з мэтай вызначэння ўзроўню ведаў па пытаннях здаровага ладу жыцця з аналізам атрыманых вынікаў |
снежань |
намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Баранава В.У., педагог сацыяльны Дубовік Т.А. |
3.2. |
Правядзенне ацэнкі эфектыўнасці мерапрыемстваў праекта. Вызначэнне стратэгіі далейшых дзеянняў |
снежань |
намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Баранава В.У. |